گرامی داشت هفته ی امورتربیتی وتجلیل از معاون پرورشی

امور تربیتی مجمع پروانگان عاشقی است که تنها سوختن را می شناسد. بی تکلف وبی ادعا کار می کنند .گمنام وناشناخته گام بر می دارند ونسل نوشکفته ی انقلاب را درمقابل وزش بادهای مسموم وچشم های ناپاک سارقان فرهنگ واندیشه ی اسلامی پاس می دارند .

امورتربیتی نگاهبان بیست میلیون قلب معصوم است که وسواس خناس به تباهی وسیاهی آن امید بسته است .امورتربیتی ناشر فرهنگ انقلاب در مدرسه هاست .ناشر خوبی ؛پاکی ؛فضیلت ومعنویت است .

مربی وجودش عشق است وروشنگر دل وجان ،عاشقانه می سوزد وشعله های خود را در قلب ها ومغز ها فروزان می سازد وگلستان عشق را انتهایی نیست وباید این جان تشنه را از اقیانوس بیکرانش سیراب نمود وبرای او که بی چشمداشت ،عمرش راچراغ راه آینده ی شاگردانش ساخته سر تعظیم وتکریم فرود آورد وسپاس گفت .

لذا این آموزشگاه نیز به پاس داشتن فردی متعهد ودلسوز وعاشق وآشنا به مسائل تعلیم وتربیت اسلامی که سکاندار امور تربیتی آموزشگاه را به عهده دارد به در گاه الهی سر تعظیم فرود آورده وسجده شکر به جا می آورد .وهمچنین به اطلاع می رساند به پاس خدمات ارزشمند جنا ب آقای دکتر عادل میرزاده معاونت محترم  پرورشی دبیرستان بر آن شد تااز وی تجلیل به آورد لذا بااین دیدگاه دریک فضای بسیار صمیمی ومعنوی وهمزمان با جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی وبا حضور سایر همکاران عزیز وپر تلاش از وی تجلیل وتقدیر وتشکر به عمل آمد . درپایان از خداوند سلامتی وتوفیق روز افزون وی رامسالت می نماییم.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...