گزارشی از مراسم روز معلم

به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه سالگرد شهادت معلم شهید مرتضی مطهری و روز معلم و شروع هفته ی بزرگداشت مقام شامخ معلم به منظور تجلیل و قدر دانی از   زحمات دبیران مدرسه ی احمدپور مراسم با شکوهی از طرف مدیریت محترم مدرسه جناب آقای رشیدی در پارک گراش همراه با ضیافت شام برگزار گردید.

در این همایش که خانواده های معظم فرهنگیان نیز حضور داشتند ، پس از صر ف شام،  مدیریت محترم مدرسه جناب آقای رشیدی با عرض خیر مقدم و تبریک و تهنیت به همکاران عزیز به استناد آیات اولیه ی سور ه ی مبارکه ی علق در خصوص مقام و منزلت معلم از دیدگاه قران و روایات اشاراتی نمودند. و  بیان داشتند که خداوند عزو جل بعد از آنکه خود را به عنوان خالق انسان معرفی می کند دومین مقام جهت معرفی خود مقام معلم بودن بیان می دارد سپس اهداف و برنامه های مراسم رابیان نمودند و ابراز امیدواری کردند که ان شا الله این برنامه در سالهای آتی تداوم داشته باشد.برنامه های مراسم به شرح زیر برگزار گردید:

 در ابتدا مجری خوب مراسم جناب آقای حسینی با اجرای غزلی زیبا از شاعر شیرین سخن شیراز   لسان الغیب حافظ به مجلس طراوت و شادابی خاص بخشیدند.

برنامه بعدی اجرای صندلی داغ میان تعدادی از معلمین محترم برگزار گردید که صفا و صمیمیت خاصی به مجلس بخشید.

بعد از آن مسابقه ای بسیار شاد و پر نشاط میان فرزندان  و دلبندان و آیند ه سازان معلمین محترم برگزارگردید و هدایایی نیز تقدیم آنان شد.

در خاتمه معاون محترم آموزشی جناب آقای راهرو نیز با بیان یکسری نکات آموزشی مرتبط با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی اشاره نمودند. همچنین تقارن روز معلم و روز جانباز را به فال نیک گرفته و از معلم جانباز جناب آقای فاریابی تقدیر و تشکر نمودند. و همچنین با دعوت از بزرگان مجلس لوح تقدیری از طرف مدیرمدرسه همراه با هدیه به رسم یادبود به تمامی معلمین و همکاران تقدیم شد.

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. vahid moradipoorvahid moradipoorsays:

    سلام و عرض ادب ان شاءالله شاهد همیشگی جوی به این صمیمیت در بین همکاران محترم آموزشگاه شهید احمدپور باشیم . روزتان مبارک . خدا قوت