خداحافظی و طلب حلیت مدیر دبیرستان احمدپور اوز

خداوندمنان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر مهر و محبت شما همکاران گرامی سپری کنم. به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت بهره های فراوانی از آموزه های انسانی ,اخلاقی ,علمی و فنی شما همکاران توانمند , پرتلاش و فرهیخته نصیب اینجانب شده است.

باتوجه به این که این جانب از تاریخ 96/7/1 به علت انتقال به شیراز در میان شما عزیزان نخواهم بود, فرصت را غنیمت شمرده و به پاس همکاری, لطف و همدلی کلیه همکاران ارزشمند اعم از معاونین گران سنگ ,دبیران فرهیخته و پرتلاش ,معلم یار دلسوز و زحمت کش و صمیمی و با اخلاق مدرسه ,اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان ,دانش آموزان عزیز و اولیای محترمشان که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب در اداره امور مدرسه بوده اند سپاسگزاری می کنم.

بااذعان به این حقیقت که آن چه محقق شده از عنایت پروردگار وهمکاری وهمیاری کلیه دوستان وعوامل محترم آموزشگاه و آن چه مانده بضاعت ناچیز بنده ی حقیر بوده است ,کلیه دوستان و همکاران صمیمی ام را به خدا می سپارم وصمیمانه استدعا دارم قصور وکاستی هایم را بادیده منت برمن ببخشایند وعفو نمایند.

ضمنا از کلیه همکاران اداری به ویژه ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه اوز جناب آقای رضایی و معاونین گرامیشان که در این مدت یاریگر ما بوده و ارشاد می فرمودند صمیمانه تشکرنموده وبرایشان آرزوی سلامتی وموفقیت روز افزون رااز خداوند منان استدعا دارم وامیدوارم که قلم عفو برتقصیرات اینجانب بکشند.

// محمدرشید رشیدی //

مدیر دبیرستان احمدپور اوز

1 نظر

  1. حسن خرم.روستای پهناوراشنا.حسن خرم.روستای پهناوراشنا.says:

    اقای رشیدی ازتمام زحمات شماکمال تشکرراداریم.خیلی برای مازحمت کشیدید.هرگززحمات شمارافراموش نمیکنیم.انشالله بتوانیم باتحصیلمان ورفتن به مدارج بالاترنقطه وگوشه ای اززحمات بی بدیل شماراجبران کنیم.باتشکر.ازطرف خودم وتمام بچه های خوابگاه عابدینی ومدرسه ی محمودزاذه